Известие

Collapse
No announcement yet.

"Ръмжене" в купето на 2250 оборота

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Ръмжене" в купето на 2250 оборота

    Здравейте колеги, не знам дали може да се нарече проблем това,от доста време е така колата,дори не знам дали не я взех така,никога не съм обръщал внимание на този шум,но тези дни се позачудих от къде може да идва.
    Независимо дали ускорявам или намалявам скоростта,стрелката на обортомера минавайки точно през 2250 оборота,променя звука в купето осезаемо. Мога да опиша звука така: представете си, че карате на 3-та примерно с 3000 об/мин. Опускате газта и чувате как звука на двигателя се успокоява постепенно,но минавайки през 2250 об се чува това бучене. Ако задържа газта точно на тези обороти се чува постоянно,ако мръдна малко над или под изчезва веднага. Като форсирам колата на място бученето не се чува. Някой ако има някакви идеи...?
    Колата е от подписа. Благодаря
    Last edited by danniel; d.m.y г., 20:56.
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

  • #2
    Провери ангренажния ремък, дали не е хлабав.Най-вероятно е от това.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Колега, провери изпуквателната система. Отдолу има мека връзка, а до нея болт който е хванат за купето, провери дали не се е отвил. Аз имах такъв проблем и беше от там.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
        Провери ангренажния ремък, дали не е хлабав.Най-вероятно е от това.
        Ремъка е на 3500 км колега,а и скоро го гледаха заради друг проблем. Там всичко е ок.

        Първоначално публикувано от gedive Покажи съобщение
        Колега, провери изпуквателната система. Отдолу има мека връзка, а до нея болт който е хванат за купето, провери дали не се е отвил. Аз имах такъв проблем и беше от там.
        Утре ще погледна,дано е от там.
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #5
          и аз го имам тва. точно на 2000 оборота. дори и копчетата на магнета шумят тогава. явно е няква специфична дължина на вълната дет сичко вибрира.
          1.9JTD 105+

          Comment


          • #6
            Дразнещо е, когато се наложи да задържиш малко по дълго на тези обороти.
            156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

            Comment


            • #7
              Имах подобен проблем на твоя сама че беше на малкопо ниски обороти при преминаването през тези обороти се усещаше нещо средно между бучене и вибрация. С помоща на един познат който подаваше газ а аз бях отдолу в канала установих че меката връзка вибрира точно при определени обороти оплетката започва да се "плющи" гофрата на меката връзка. Тъпото беше че връзката я бях сменял и беше здрава.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Ако ти е махан катализатора да знаеш че може от там да е!
                При мен се получи така...получава се резонанс при тези обороти...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  При мен точно на същите обороти (2250) се появява звук (с по-висока чесота от тази на двигателя). В моя случай е от накрайника на гърнето (проверено - без него го няма и звука).
                  166 2,4 jtd 2003
                  156 2,4 jtd 1999
                  145 1,6 TS 1997

                  Comment

                  Working...
                  X